Ugrás a tartalomra

Rendkívüli helyzettel kapcsolatos tudnivalók az ügyintézésről

Kedves Ügyfelünk!

Az ügyfeleink és munkatársaink egészségének megóvása érdekében valamennyi személyes ügyfélszolgálati irodánkban 2020. március 16-tól ideiglenesen felfüggesztettük az ügyintézést. Válassza az online ügyintézést digitális platformjainkon, azaz online, mobil applikáción keresztül, e-mailben, vagy telefonon.

Műszaki ügyek intézése ELMŰ területen a https://elmuhalozat.hu/ oldalon, az „Online ügyfélszolgálat” gombra kattintva lehetséges.

EnergiApp mobilalkalmazásunk letölthető a Google Play Áruházból: https://play.google.com/store/apps/details?id=hu.elmu.eservice&hl=hu vagy az AppStore-ból: https://apps.apple.com/hu/app/energiapp/id1193213875?l=hu

Telefonos ügyfélszolgálatunk az alábbi telefonszámokon érhető el:
normál tarifával hívható városi számok: +36 1/238-3838
20-as körzethívószám (mobiltelefon): +36 20/978-5611
30-as körzethívószám (mobiltelefon): +36 30/978-5611
70-es körzethívószám (mobiltelefon): +36 70/978-5611
 
Tisztelettel:

ELMŰ Hálózati Kft.


Egyetlen lakossági ügyfélnél sem kapcsolja ki tartós számlatartozás miatt az áramot az ELMŰ-ÉMÁSZ. A moratórium azonnal életbe lép és visszavonásig lesz érvényben.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ mindent elkövet annak érdekében, hogy hozzájáruljon a koronavírus terjedésének megelőzésére tett lépésekhez és felkészüljön egy lehetséges járványhelyzetre. A vállalat célja, hogy ügyfelei, munkatársai, partnerei és hozzátartozóik egészségét megóvja, ugyanakkor szolgáltatásainak biztonságát garantálja.

A vállalatcsoport ezért azonnali hatállyal felfüggeszti lakossági ügyfeleinél a tartozás miatti kikapcsolásokat. A vállalatcsoport az önként vállalt kikapcsolási moratóriummal kíván hozzájárulni ahhoz, hogy a veszélyhelyzet időszakában minden ügyfele számára biztosított legyen a villamosenergia-ellátás.

A kikapcsolási moratórium az ELMŰ-ÉMÁSZ Energiaszolgáltató Zrt.-vel (egyetemes szolgáltató) szerződésben álló lakossági ügyfeleket érinti. A vállalás a nem lakossági, illetve más energiakereskedővel szerződésben álló ügyfelekre nem vonatkozik.

 

Budapest, 2020. március 13.

 

Tisztelettel,

Dr. Boross Norbert

Kommunikációs igazgató

Kedves Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a tartozás miatt kikapcsolt villamos-energia szolgáltatás visszakapcsolásának feltétele a lejárt díjhátralék befizetése.

A lejárt tartozás befizetését az alábbi módokon teheti meg:

  • Online bankkártyás fizetéssel az online ügyfélszolgálaton vagy a mobilapplikáción keresztül

    Online bankkártyás fizetéssel Ön könnyedén és biztonságosan, néhány kattintással kiegyenlítheti számláit, vagy akár teljes számlaegyenlegét. Online bankkártyás fizetésre Elektronikus számlaszolgáltatásunk igénybevételével nyílik lehetősége.

  • Egyedi banki átutalással
  • A kikapcsolási értesítővel kiküldött postai csekken
  • A személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken

Ebben az esetben kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol egyben a ki- és visszakapcsolási díjjal kapcsolatban is tájékoztatást kap.

Amennyiben befizette lejárt tartozását, szükséges a ki- és visszakapcsolási díj befizetése is. Ezt megteheti egyedi banki átutalással, vagy a személyes ügyfélszolgálati irodák előtt kihelyezett postai csekken.

A visszakapcsoláshoz szükséges befizetésigazolást a visszakapcs_igazolas[AT]elmu-emasz.hu e-mail címre küldheti el.

Kérjük, keresse fel ügyfélszolgálatunkat a +36-1/238-1371 telefonszámon, ahol kollégáink tájékoztatják a ki- és visszakapcsolási díj befizetésének részleteiről, az esetleges további feltételekről (pl. szabványos mérőhely kialakítása, szükség esetén szerződéskötés) valamint az ügyintézés további menetéről.

A +36-1/238-1371 telefonszámon kollégáink munkanapokon 8:00 – 16:00 óra között várják hívását. 

Megértését köszönjük!

A normál havi diktálásokat továbbra is a megszokott csatornákon várjuk:
- Online ügyfélszolgálat - Mérőállás bejelentés
- EnergiApp - Mérőállás bejelentés
- Telefonon a +36 80/202-938 vagy a +36 20/30/70 938-3838 számokon

Éves leolvasási időszak esetén: A leolvasási időszakban kollégáink a személyes kontaktus elkerülése érdekében nem keresik fel a fogyasztási helyeket! Javasoljuk az EnergiApp mobilapplikáció - Mérőállás bejelentés - Fényképes leolvasás menüpont, vagy  Online ügyfélszolgálatunk - Mérőállás bejelentés -  Fényképes mérőállás bejelentés menüpont használatát az éves leolvasás beküldésére.
A távleolvasás zavartalanul működik a továbbiakban is!

Kedves Ügyfelünk!

Ügyfélszolgálati irodáink zárvatartása alatt az alábbiak szerint tudja intézni műszaki jellegű ügyeit.

Igénybejelentések

- Online ügyfélszolgálat – egy fogyasztási hely esetén: http://eloszto.elmu.hu/ Műszaki igénybejelentés menüpont / Műszaki igénybejelentés új fogyasztási helyre vagy Műszaki bejelentés meglévő fogyasztási helyre.
- Egyéb esetben, több fogyasztási hely esetén e-mailben az eloszto[AT]elmu.hu e-mail címen.

Műszaki szerződéskötések

- E-mailben az eloszto[AT]elmu.hu címen várjuk.

Fogyasztói igények alapján végzett mérőhelyi munkák

A fogyasztói igények esetén prioritással kezeljük a villamos energia ellátás biztosításával kapcsolatos munkákat. A villamos energiával már ellátott felhasználási helyeken végzendő munkákat a rendelkezésre álló szabad erőforrásoktól függően tudjuk elvégezni. Az elhalasztott munkák lemondásáról, illetve később, a kapacitások rendelkezésre állása esetén, majd az új időpontról is telefonon fogjuk értesíteni ügyfeleinket. 

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy telefonos és írásos ügyfélszolgálatunk nem tud érdemi információt adni a munkák átütemezéséről és a várható új időpontokról, mert azokat műszaki szakterületeink az aktuális terheléstől függően ütemezik. A kapacitások rendelkezésre állása esetén telefonon fogjuk értesíteni fogyasztóinkat.

Tervezett karbantartások

Információt kaphat a karbantartásokról:
- EnergiApp mobilapplikáció - Push értesítések menüpont - "Áramszünet figyelmeztetés opció"
- Tervezett karbantartások az alábbi linken érhetőek el,
https://elmuhalozat.hu/tudnivalok/energiakozeli-informaciok/tervezett-karbanatartasok

Hibabejelentés

A hibaelhárítás továbbra is zavartalanul üzemel!

Bejelentését fogadjuk:
- Telefonon +36 80/38-39-40
- EnergiApp mobilapplikáció / Hibabejelentés vagy Közvilágítási hibabejelentés

Elvi és használatbavételi engedély

A fogyasztók részére továbbra is az elektronikus csatornákat preferáljuk:
- Online ügyfélszolgálat: http://eloszto.elmu.hu/ "Műszaki igénybejelentés menüpont" - "Elvi szolgáltatói nyilatkozat" vagy "Nyilatkozat villamosenergia ellátásról (Használatba vételi eljáráshoz)"
- E-mailben az eloszto[AT]elmu.hu e-mail címen.

Mérőcsere

Kérjük, a csere időpontjával kapcsolatban a kiértesítési levélben szereplő telefonszámon egyeztessen munkatársunkkal.

Visszakapcsolás

Kérjük, további információért keresse kollégánkat a +36 1/ 238-1371-es telefonszámon munkanapokon 8-16 óra között. Felhívjuk figyelmét, ezen a telefonszámon csak visszakapcsolást érintő kérdésekben tudunk segíteni.

Reklamációs mérőfelülvizsgálat

Az online ügyfélszolgálaton keresztül indítható: http://eloszto.elmu.hu/ Műszaki igénybejelentés menüpont / Reklamációs mérőfelülvizsgálat oldalon. 

Közműegyeztetés

A közműegyeztetéseket az http://ekozmu.hu/ oldalon keresztül várjuk.

Egyéb műszaki megkeresések

- Telefonos tájékoztatás: +36 1/238-3838
- Írásos bejelentéseket kérjük az alábbi e-mail címekre küldje: eloszto[AT]elmu.hu

Megértését köszönjük.
Budapest, 2020. 03. 19.
ELMŰ Hálózati Kft.

Információt kaphat a karbantartásokról:
- EnergiApp mobilapplikáció - Push értesítések menüpont - "Áramszünet figyelmeztetés opció"
- Tervezett karbantartások az alábbi linken érhetőek el:
https://elmuhalozat.hu/tudnivalok/energiakozeli-informaciok/tervezett-karbanatartasok

 


A hibaelhárítás továbbra is zavartalanul üzemel!

Bejelentését fogadjuk:
- Telefonon +36 80/38-39-40
- EnergiApp mobilapplikáció / Hibabejelentés vagy Közvilágítási hibabejelentés