Ugrás a tartalomra

Gyakran Ismételt kérdések

Miért világít/fűt/melegít a szokásostól eltérő időszakban is a bojlerem/kályhám?
Az éjszakai áram vezérlésével összhangban egy mérés sorozatot végez Társaságunk, melynek során, egész hétvégén (12.08 – 12.09) be van kapcsolva a vezérlés, ezért működik az éjszakai/vezérelt berendezése.

Veszélyes ez? Nem fog túlmelegedni a bojlerem/kályhám?
Minden ilyen készülék gyárilag rendelkezik hőkapcsolóval és egy biztonsági hőkioldóval, így többszörös biztonsággal vannak ellátva, ezért ebből adódón a készülék meghibásodása nem várható. 

Okoz ez nálam többletfogyasztást? Kell emiatt többet fizetnem?
Alapesetben nem, de természetesen amennyiben ön ezeken a készülékeken energiát fogyaszt ezen időszak alatt - mert folyamatosan használja a meleg vizet vagy vezérelt fűtést-, akkor keletkezhet fogyasztás is.

Meddig tart ez a változás?
2018.12.07 esti utolsó bekapcsolástól 2018.12.10 reggel 4 óráig, ahonnan már a normál ütem szerint történik a szolgáltatás.

Miért nincs nálam vezérelt áram? Miért hideg a bojlerem/kályhám? Miért nincsen meleg vizem / fűtésem?
Kérjük, hogy ellenőrizte-e a mérőnél lévő kismegszakítót. Amennyiben fel van kapcsolva, kérjük, ellenőrizze a készülékek bekapcsolt állapotát. Amennyiben a készüléken sem talál problémát, úgy vélhetőleg téves bekötéssel állunk szemben. Ilyen esetben kérjük, hívja a +36 80/38-39-40  hibabejelentő telefonszámot, annak érdekében, hogy a fogyasztási helyen lévő hibát munkatársainak javíthassák.

Más hétvégén is várható ilyen?
Jelenleg nem tervezünk további ilyen jellegű méréseket az Ön hálózatán.